Fjällbyrån är live och jag är taggad som bara den!

Bilden visar Marcus Ståhl som driver Fjällbyrån, i bakgrunden ser man fjäll och en vacker sjö.

Jag som startat Fjällbyrån heter Marcus Ståhl, jag bor sedan 4,5 år tillbaka i fjällen. De två saker som gör mig gladast och som jag brinner mest för är fjällupplevelser med min familj och vänner och den andra är digitalisering och marknadsföring. Det är därför jag startat Fjällbyrån. Vi är en fullservicebyrå som erbjuder tjänster inom digital marknadsföring, affärsutveckling och inte minst har vi specialiserat oss på platsmarknadsföring, detta då jag i 4,5 år varit VD för Destination Vemdalen som är Sveriges tredje största fjälldestination. Genom att jag praktiserat destinationsutveckling & marknadsföring varenda dag i min tjänst har jag plockat upp en och annan lärdom från verkligheten som jag gärna delar med mig av. Vi vill upplevas som jordnära och samtidigt utmanade, precis som fjället. 

Om min passion är marknadsföring och företagande så är min drog mätbarhet och resultat. Så även om jag älskar tidningar och kalendrar av papper så passar digitala kanaler mig alldeles utmärkt. Vi har ett par riktigt vassa föreläsningar, workshops och kursupplägg på gång samt effektiva tjänster för att förbättra er synlighet och stärka ert varumärke. Ytterligare ett ess i rockärmen är Sveriges största digitala fjällguide – Visitfjällen.se som vi äger och utvecklar sedan något år tillbaka. 

Fjällbyrån har sitt kontor i Klövsjö, på gränsen mellan Jämtland och Härjedalen. Här har vi fjället utanför husknuten. Fjället erbjuder fantastiska vyer, adrenalinkickar och det har dessutom visat sig att de flesta kreativa tankarna och briljanta idéerna kommer just när man är på fjälltur. Det är med andra ord en perfekt plats för företagets konferens eller ledningsgruppsmöte. Vi rekommenderar ett besök omedelbart och vi delar gärna med oss av tips! 

Jag hoppas att Fjällbyrån ska kunna bidra till att skapa starka företag och skapa nya affärer för våra kunder. Vi (eller rättare sagt jag) har dessutom beslutat att 1 procent av bolagets intäkter kommer att gå till att stötta icke vinstdrivande organisationer eller projekt. Vi vill genom det initiativet stötta ”sånt som nån borde fixa” eller bidra till idéella krafters hårda slit

Är ni i behov av affärsutveckling och effektiv marknadsföring? Då skulle jag bli superglad om ni hör av er för ett förutsättningslöst snack????

Ta hand om er och så hoppas jag att vi hörs i höst efter att ni haft en grym svemester????????????

PSSST. Glöm inte heller att anmäla er till vårt nyhetsbrev!

Marcus Ståhl